ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που τύχει να παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα είτε να ζητήσετε αντικατάσταση, εντελώς δωρεάν, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, που αποδεδειγμένα θα μας έχετε καταβάλει. Η επιστροφή των χρήματων θα πραγματοποιείτε με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή (Αν για παράδειγμα η πληρωμή έχει γίνει με κάρτα, τα χρήματα θα επιστρέφονται στην κάρτα).
Προς τον σκοπό αυτό θα πρέπει το δυνατόν συντομότερα να επικοινωνήσετε μαζί μας στον αριθμό τηλεφώνου +30 2321023123, ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@northpharmacy.gr, ώστε να μας ενημερώσετε ειδικότερα για το πρόβλημα στα προϊόντα, που σάς παραδόθηκαν και να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε:
-Την αντικατάσταση των προϊόντων, (που θα ισχύει σαν νέα, δωρεάν για εσάς, παραγγελία)
– ή την ακύρωση της παραγγελία σας, όποτε θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας μετά την πάροδο 7 (επτά) εργασίμων ημερών από τότε που θα παραλάβουμε στο magicdrop τα προϊόντα που θα πρέπει να μας επιστρέψετε, η επιστροφή των χρήματων θα πραγματοποιείτε με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας αποστείλετε τα προϊόντα, χρησιμοποιώντας την εταιρία courier, μέσω της οποίας παραλάβατε την παραγγελία σας και όχι κάποια άλλη εταιρία της αρεσκείας σας, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε εσείς τα μεταφορικά έξοδα. Στείλετε το δέμα από την courier που παραλάβατε και ενημερώστε ώστε να γίνει με χρέωση στο magicdrop και στη διεύθυνση Κ. Καραμανλή 9, Σέρρες, ΤΚ 62121. Επίσης μπορείτε να καλέσετε την courier που σας παρέδωσε τα προϊόντα και να τους ζητήσετε να έρθουν να παραλάβουν το δέμα από το χώρο σας, χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή/επιστροφή του προϊόντος είναι:
• να μην είναι χρησιμοποιημένο.
• να μην έχετε προκαλέσει εσωτερικές αλλοιώσεις ή εξωτερικές φθορές.
• να επιστραφεί το προϊόν συγχρόνως με την απόδειξη αγοράς του.
• για να προστατευθεί το κουτί του προϊόντος, να είναι στην αρχική η σε ανάλογη συσκευασία.
Για οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τις αλλαγές επικοινωνήστε μαζί μας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε οριστικά την παραγγελία σας, ελεύθερα, αζημίως και χωρίς να συντρέχει ή να χρειάζεται να αναφέρετε κάποιον λόγο, (π.χ. ελάττωμα προϊόντος), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας ή την παραλαβή της παραγγελίας σας – με τον περιορισμό να μην έχετε προβεί σε αποσυσκευασία των προϊόντων (να μην έχετε «ανοίξει» την συσκευασία, που χρησιμοποιήσαμε να σας τα αποστείλουμε).
Διαδικασία Ακύρωσης Παραγγελίας / Υπαναχώρησης
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας πριν την παραλαβή της, αποστείλατε γραπτό μήνυμα στο info@northpharmacy.gr και επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς για την επιβεβαίωση (+30 2321023123).
– Στο μήνυμα πρέπει να αναφέρετε τα παρακάτω στοιχεία:
– Ονοματεπώνυμο
– Πατρώνυμο
– Προϊόν/Προϊόντα και ποσότητα Παραγγελίας
– Αριθμό παραγγελίας
– Στοιχεία Επικοινωνίας σας (Τηλέφωνο, Email).
– Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης παραγγελίας και εφ’ όσον έχετε καταθέσει αποδεδειγμένα χρηματικό ποσό για την παραγγελία δικαιούστε να λάβετε από το northpharmacy.gr ολόκληρο το χρηματικό ποσό, που τυχόν έχετε καταβάλλει. Η πίστωση του ποσού θα γίνει μετά την πάροδο επτά (7) εργάσιμων ημερών από την ακύρωση της παραγγελίας ή από την ημερομηνία που το ποσό αυτό θα έχει περιέλθει στο northpharmacy.gr, (λαμβάνεται υπόψη η πιο πρόσφατη ημερομηνία εκ των δύο), η επιστροφή των χρήματων θα πραγματοποιείτε με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
– Διευκρινίζουμε ότι οι όποιες κρατήσεις έχουν επιβληθεί (από την εταιρία courier, μεταφορική, τράπεζα ή πιστωτική κάρτα σας κλπ.) επιβαρύνουν εσάς και δεν επιστρέφονται ούτε από τους τρίτους, που τις διενήργησαν, ούτε βέβαια από το northpharmacy.gr, που δεν θα έχει εισπράξει το ποσό τους .
– Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελία σας – και δεν τα έχετε αποσυσκευάσει, όπως ανωτέρω αναφέρεται- ισχύουν τα ίδια ως άνω, με την διαφορά ότι μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που μας ανακοινώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε, οφείλετε να μας έχετε επιστρέψει με δικά σας έξοδα τα προϊόντα, τα οποία πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από σας, πλήρη και χωρίς φθορές, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (ΔΑ, Τιμολόγιο ή Απόδειξη Λιανικής) και ότι, εφ όσον έχετε καταθέσει αποδεδειγμένα χρηματικό ποσό για την παραγγελία, δικαιούστε να το λάβετε ολόκληρο, (αφαιρουμένων των κρατήσεων, που επιβάλλει η τράπεζα κλπ.), μετά την πάροδο 7 (επτά) εργασίμων ημερών από τότε που θα παραλάβουμε στο northpharmacy.gr τα προϊόντα που μας επιστρέψατε υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν επιστραφεί προσηκόντως όπως αναφέρεται ανωτέρω (αλλιώς τα προϊόντα δε θα γίνονται δεκτά, θα επιστρέφονται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο), η επιστροφή των χρήματων θα πραγματοποιείτε με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
North Pharmacy at a Glance